Στη διάρκεια των εκδηλώσεων του σχολείου μας για το τέλος της σχολικής χρονιάς από το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων "Πλάτων" μοιράστηκε ενημερωτικό κείμενο για όλους τους γονείς. Αφορά στις σημαντικές αλλαγές-αναδιαρθώσεις που προωθούνται εδώ και αρκετό διάστημα στην εκπαίδευση, αρχίζοντας από το νηπιαγωγείο έως και το Πανεπιστήμιο.
Το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης προοιωνίζεται ζοφερό για τα παιδιά μας, αν εμείς τους αφήσουμε και το επιτρέψουμε. Οι νόμοι και οι διατάξεις καταργούνται στην πράξη, αυτό απέδειξε η ζωή και η ιστορία της χώρας.
Αγαπητοί Γονείς ενημερωθείτε καταρχήν. Μην αφήνετε τα ΜΜΕ να σας "ψεκάζουν" με κατασκευασμένες και κατευθυνόμενες από την κεντρική πολιτική εξουσία πληροφορίες. Ψάξτε, ρωτήστε, μάθετε.
Από τον Σεπτέμβριο ο Σύλλογος Γονέων θα αποφασίσει με γενική συνέλευση τις δικές τους παρεμβάσεις και δράσεις. Σήμερα πραγματοποιείται το απόγευμα το τελευταίο ΔΣ του Συλλόγου.
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι
Διαβάστε την ενημερωτική ανακοίνωση του Συλλόγου
Το μέλλον της δημόσιας εκπαίδευσης προοιωνίζεται ζοφερό για τα παιδιά μας, αν εμείς τους αφήσουμε και το επιτρέψουμε. Οι νόμοι και οι διατάξεις καταργούνται στην πράξη, αυτό απέδειξε η ζωή και η ιστορία της χώρας.
Αγαπητοί Γονείς ενημερωθείτε καταρχήν. Μην αφήνετε τα ΜΜΕ να σας "ψεκάζουν" με κατασκευασμένες και κατευθυνόμενες από την κεντρική πολιτική εξουσία πληροφορίες. Ψάξτε, ρωτήστε, μάθετε.
Από τον Σεπτέμβριο ο Σύλλογος Γονέων θα αποφασίσει με γενική συνέλευση τις δικές τους παρεμβάσεις και δράσεις. Σήμερα πραγματοποιείται το απόγευμα το τελευταίο ΔΣ του Συλλόγου.
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι
Διαβάστε την ενημερωτική ανακοίνωση του Συλλόγου
Η αναδιάρθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης
κόβει το δρόμο της μόρφωσης των παιδιών μας…
Με ωραίες, περίεργες λέξεις που αποκρύπτουν την ουσία και την πραγματικότητα συνεχίζεται απτόητα η διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και η ταυτόχρονη αναδιάρθρωσή της με κεντρικό άξονα το “Νέο Σχολείο”. Η αρχή έγινε στη Β’ βάθμια εκπαίδευση και από φέτος άρχισε η καταστροφική πολιτική και στην Α΄ βάθμια.
Η κεντρική ιδέα των αλλαγών περιγράφεται με τον καλύτερο τρόπο στις νέες έρευνες που προωθούνται σε όλες της χώρες της Δυτικής Ευρώπης. (αντιγράφουμε από άρθρο προς επικοινωνιολόγους και ΜΜΕ). «Γιατί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι είναι χάσιμο χρόνου. Υπάρχουν καλύτερα πράγματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς προς την υγιή οικονομική και κοινωνική ανέλιξη τον 21ο αιώνα. Πρώτον- Ξεχάστε τα κολέγια, τις σχολές και τα πανεπιστήμια. Δεύτερον εστιάστε σε εκπαιδευτικά προγράμματα ειδίκευσης και πρακτικής άσκησης. Τι χρειάζονται οι μακροχρόνιες σπουδές, όταν η πρακτική άσκηση και ειδίκευση είναι αυτοί οι παράγοντες που καθιστούν τους νέους αξιοποιήσιμους στο χώρο της εργασίας; Χρησιμότερο θα ήταν αν, κατά τα χρόνια μαθητείας τους στο γυμνάσιο και στο λύκειο, οι νέοι παρακολουθούσαν τέτοια προγράμματα, έτσι ώστε αργότερα, στο κολέγιο, να είναι ικανοί για πραγματικές δουλειές».
Σε αυτή την ιδέα στηρίζονται και τα διαφημιστικά μηνύματα του υπουργείου Παιδείας στα οποία μικρά παιδιά αναρωτιούνται γιατί να σπουδάσουν αφού ξέρουν να μαστορεύουν και να ράβουν!
Επιστροφή λοιπόν στον κόσμο της εργασίας από τα 15 χρόνια, όπως ακριβώς συνέβαινε στην Ελλάδα πριν 50 χρόνια και Πανεπιστήμιο μόνο για όσους έχουν να πληρώνουν φροντιστήρια για τις συνεχείς εξετάσεις;
Κι αυτό το ονομάζουν εξέλιξη και ανάπτυξη!
Με ωραίες, περίεργες λέξεις που αποκρύπτουν την ουσία και την πραγματικότητα συνεχίζεται απτόητα η διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και η ταυτόχρονη αναδιάρθρωσή της με κεντρικό άξονα το “Νέο Σχολείο”. Η αρχή έγινε στη Β’ βάθμια εκπαίδευση και από φέτος άρχισε η καταστροφική πολιτική και στην Α΄ βάθμια.
Η κεντρική ιδέα των αλλαγών περιγράφεται με τον καλύτερο τρόπο στις νέες έρευνες που προωθούνται σε όλες της χώρες της Δυτικής Ευρώπης. (αντιγράφουμε από άρθρο προς επικοινωνιολόγους και ΜΜΕ). «Γιατί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι είναι χάσιμο χρόνου. Υπάρχουν καλύτερα πράγματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς προς την υγιή οικονομική και κοινωνική ανέλιξη τον 21ο αιώνα. Πρώτον- Ξεχάστε τα κολέγια, τις σχολές και τα πανεπιστήμια. Δεύτερον εστιάστε σε εκπαιδευτικά προγράμματα ειδίκευσης και πρακτικής άσκησης. Τι χρειάζονται οι μακροχρόνιες σπουδές, όταν η πρακτική άσκηση και ειδίκευση είναι αυτοί οι παράγοντες που καθιστούν τους νέους αξιοποιήσιμους στο χώρο της εργασίας; Χρησιμότερο θα ήταν αν, κατά τα χρόνια μαθητείας τους στο γυμνάσιο και στο λύκειο, οι νέοι παρακολουθούσαν τέτοια προγράμματα, έτσι ώστε αργότερα, στο κολέγιο, να είναι ικανοί για πραγματικές δουλειές».
Σε αυτή την ιδέα στηρίζονται και τα διαφημιστικά μηνύματα του υπουργείου Παιδείας στα οποία μικρά παιδιά αναρωτιούνται γιατί να σπουδάσουν αφού ξέρουν να μαστορεύουν και να ράβουν!
Επιστροφή λοιπόν στον κόσμο της εργασίας από τα 15 χρόνια, όπως ακριβώς συνέβαινε στην Ελλάδα πριν 50 χρόνια και Πανεπιστήμιο μόνο για όσους έχουν να πληρώνουν φροντιστήρια για τις συνεχείς εξετάσεις;
Κι αυτό το ονομάζουν εξέλιξη και ανάπτυξη!