Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Για να καταλάβουμε τι παίζει πριν την αξιολόγηση...

Η εφαρμογή του "Νέου Σχολείου" το οποίο προωθούν όλα τα νομοθετήματα της τελευταίες 3ετίας επί μνημονίων εξαθλίωσης της κοινωνίας, έχει πίσω της στόχο. Να μην μορφώνονται-σπουδάζουν όλα τα παιδιά. Να εκπέσει το δικαίωμα στη μόρφωση ως καθολικό δικαίωμα για όλους τους γονείς, όλα τα παιδιά. 
Πρόσφατα διάβασα ένα "ρεπορτάζ" μεγάλης εταιρείας παροχής επιχειρηματικών συμβουλών για έρευνα αμερικάνικου οργανισμού η οποία πλασσάρεται γενικά σε δημοσιεύματα που απευθύνονται σε όσους διαμορφώνουν την περίφημη κοινή γνώμη. 
Παραθέτω αποσπάσματα:
 Γιατί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι είναι χάσιμο χρόνου
Για τον Φρανκ Μπρούνι, opinion editor στους New York Times, κάτι τέτοιο αποτελεί χάσιμο χρόνου και χρήματος. Απεναντίας, υπάρχουν καλύτερα πράγματα τα οποία μπορεί να κάνει κανείς...
Ξεχάστε τα κολέγια, τις σχολές και τα πανεπιστήμια: πρόσφατα στοιχεία ερευνών έχουν δείξει ότι όχι μόνο τα κολέγια, οι σχολές και τα πανεπιστήμια δεν αποτελούν βασικές οδούς προς το χώρο της εργασίας, αλλά επιπλέον ότι τα παιδιά είναι σε θέση να διαχειριστούν τη ζωή τους, δίχως τη μεσολάβηση του γυμνασίου και του λυκείου! Μάλιστα, πρόσφατη έρευνα η οποία εκδόθηκε υπό τον τίτλο: Escaping the endless adolescence, δείχνει ότι όχι μόνο το σχολείο είναι αχρείαστο, αλλά ακόμη περισσότερο ότι είναι επιβλαβές για την ελευθερία που έχουν ανάγκη τα παιδιά για να εξελιχθούν.
Εστιάστε σε εκπαιδευτικά προγράμματα ειδίκευσης και πρακτικής άσκησης: τι χρειάζονται οι μακροχρόνιες σπουδές, όταν η πρακτική άσκηση και ειδίκευση είναι αυτοί οι παράγοντες που καθιστούν τους νέους αξιοποιήσιμους στο χώρο της εργασίας;
Ένα νέο είδος «παιδείας», «αλφαβητισμού» και «εγγραμματοσύνης» βρίσκεται καθ' οδόν προς την απόλυτη κυριάρχηση στον κόσμο, το οποίο προϋποθέτει την επανεξέταση και εγκατάλειψη του «παλιού κόσμου» του σχολείου, της σπουδής και της σύνταξης με ένα άκαμπτο σύστημα μάθησης.
Μετά από αυτό το κείμενο, βασισμένο σε "έρευνα", θυμηθείτε τα σποτάκια του υπ.Παιδείας με τα οποία προσπαθούν να μας κάνουν πλύση εγκεφάλου, διαφημίζοντας πως δεν μπορούν όλα τα παιδιά να σπυδάσουν! Μπορούν και θέλουν να γίνουν ράφτρες, εργάτες, κ.λ.π.
Δεν πρόκειται δηλαδή για τη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Επιχειρείται η αναδιάρθρωση συνολικά του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλς τις βαθμίδες του με ορίζονται τουλάχιστον 20ετίας. Το "Νέο Σχολείο" θα παρέχει τσάτρα πάτρα ολίγον από κολυβογράμματα και μόνο όσοι έχουν λεφτά για τις συνεχείς-συνεχόμενες εξετάσεις από τη Β' Γυμνασίου, θα μπορούν να σπουδάσουν. 

Η συνέχεια σε επόμενο για το "νέο σχολείο".
Μ.Π 

Δεν υπάρχουν σχόλια: