ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ
- Μια μέρα μετά το άνοιγμα των σχολείων ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ στην πράξη τα ΟΛΟΗΜΕΡΑ σχολεία
-Δεν καλύπτουν τα κενά σε Δασκάλους ειδικοτήτων έχοντας στόχο απολύσεις μέσα στη χρονιά
- Στο δικό μας σχολείο ΛΕΙΠΟΥΝ 9 Δάσκαλοι ειδικοτήτων
- Απέλυσαν τους σχολικούς φύλακες
- Δεν προσλαμβάνουν σχολικούς τροχονόμους
- Μείωσαν τη χρηματοδότηση για τα σχολεία
- Τοποθετούν με προσωπικές αποφάσεις το πλασματικά πλεονάζον προσωπικό σε σχολεία με άγνωστα κριτήρια
- Έχουν μειώσει κατά 10.000 τους αναπληρωτές σε σχέση με την περσινή χρονιά και ανακοινώνουν διαφορετικά ονόματα το πρωί και διαφορετικά το βράδυ.
- Με υπουργική απόφαση προχθές ενέκριναν την αύξηση μαθητών σε νηπιαγωγεία-δημοτικά κατά 10%.
Ειδικότερα:
- Οδηγούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην απόγνωση. Οι μηδαμινές αποσπάσεις δασκάλων και νηπιαγωγών που ανακοίνωσε το υπουργείο παιδείας μεγεθύνουν τα ήδη μεγάλα αδιέξοδα των εκπαιδευτικών.
- Καταστρέφουν τον οικογενειακό προγραμματισμό χιλιάδων εκπαιδευτικών, καταδικάζουν (μόνιμους και αναπληρωτές – όσοι υπάρχουν ακόμα) σε αιώνια περιπλάνηση, με μισθούς που δε φτάνουν ούτε καν για επιβίωση, σε διάλυση των οικογενειών τους και τελικά σε παραίτηση ή άδειες άνευ αποδοχών ώστε να «πιάσουν» το νούμερο των επιθυμητών αποχωρήσεων.
- Κατασκευάζουν ένα μόνιμο μηχανισμό εργασιακής περιπλάνησης, αβεβαιότητας και μόνιμων υπεράριθμων. Υλοποιούν τον πολιτικό σχεδιασμό για ένα δημόσιο σχολείο που θα λειτουργεί φτηνά και με ελάχιστο φοβισμένο προσωπικό, έτοιμο για όπου διατάξει η υπηρεσία.
- Σχεδιάζουν ένα Δημόσιο Τομέα υπεραντιδραστικά αναδιοργανωμένο, των χιλιάδων διαθεσιμοτήτων – απολύσεων, όχι για να παρέχει δημόσια – δωρεάν υγεία, παιδεία, ασφάλιση κι άλλα δημόσια αγαθά, αλλά για να υποτάσσεται στο κεφάλαιο και την αγορά.
- Τα ΠΥΣΠΕ δηλώνουν πολύ λιγότερα κενά από τα πραγματικά, το υπουργείο δεν ικανοποιεί τις αιτήσεις απόσπασης ούτε καν γι’ αυτά. Μόνο ο πολιτικός κυνισμός της κοινωνικής καταστροφής καθοδηγεί τις αποφάσεις τους.
Στόχος τους να δημιουργήσουν τεράστια αδιέξοδα σε εκπαιδευτικό προσωπικό ώστε να οδηγήσουν στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που απεργάζονται, που δεν είναι άλλα από τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, τις συμπτύξεις, το χτύπημα των μορφωτικών και εκπαιδευτικών δικαιωμάτων των μαθητών, των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
Οι δάσκαλοι ζητάνε
- Να αποσυρθεί το προδήλως παράνομο έγγραφό του και να λειτουργήσουν τα ολοήμερα όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία
-Να μην εφαρμοστεί καμία απολύτως αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, αντίθετα να προχωρήσουν σε μείωση με βάση το αίτημα του κλάδου για 15 στα νηπιαγωγεία και Α' Β' δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες τάξεις
-Να μην προχωρήσουν σε αναστολή των τμημάτων ένταξης και να καλύψουν τώρα όλες τις ανάγκες των ειδικών σχολείων με προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού
- Μια μέρα μετά το άνοιγμα των σχολείων ΚΑΤΗΡΓΗΣΑΝ στην πράξη τα ΟΛΟΗΜΕΡΑ σχολεία
-Δεν καλύπτουν τα κενά σε Δασκάλους ειδικοτήτων έχοντας στόχο απολύσεις μέσα στη χρονιά
- Στο δικό μας σχολείο ΛΕΙΠΟΥΝ 9 Δάσκαλοι ειδικοτήτων
- Απέλυσαν τους σχολικούς φύλακες
- Δεν προσλαμβάνουν σχολικούς τροχονόμους
- Μείωσαν τη χρηματοδότηση για τα σχολεία
- Τοποθετούν με προσωπικές αποφάσεις το πλασματικά πλεονάζον προσωπικό σε σχολεία με άγνωστα κριτήρια
- Έχουν μειώσει κατά 10.000 τους αναπληρωτές σε σχέση με την περσινή χρονιά και ανακοινώνουν διαφορετικά ονόματα το πρωί και διαφορετικά το βράδυ.
- Με υπουργική απόφαση προχθές ενέκριναν την αύξηση μαθητών σε νηπιαγωγεία-δημοτικά κατά 10%.
Ειδικότερα:
- Οδηγούν χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην απόγνωση. Οι μηδαμινές αποσπάσεις δασκάλων και νηπιαγωγών που ανακοίνωσε το υπουργείο παιδείας μεγεθύνουν τα ήδη μεγάλα αδιέξοδα των εκπαιδευτικών.
- Καταστρέφουν τον οικογενειακό προγραμματισμό χιλιάδων εκπαιδευτικών, καταδικάζουν (μόνιμους και αναπληρωτές – όσοι υπάρχουν ακόμα) σε αιώνια περιπλάνηση, με μισθούς που δε φτάνουν ούτε καν για επιβίωση, σε διάλυση των οικογενειών τους και τελικά σε παραίτηση ή άδειες άνευ αποδοχών ώστε να «πιάσουν» το νούμερο των επιθυμητών αποχωρήσεων.
- Κατασκευάζουν ένα μόνιμο μηχανισμό εργασιακής περιπλάνησης, αβεβαιότητας και μόνιμων υπεράριθμων. Υλοποιούν τον πολιτικό σχεδιασμό για ένα δημόσιο σχολείο που θα λειτουργεί φτηνά και με ελάχιστο φοβισμένο προσωπικό, έτοιμο για όπου διατάξει η υπηρεσία.
- Σχεδιάζουν ένα Δημόσιο Τομέα υπεραντιδραστικά αναδιοργανωμένο, των χιλιάδων διαθεσιμοτήτων – απολύσεων, όχι για να παρέχει δημόσια – δωρεάν υγεία, παιδεία, ασφάλιση κι άλλα δημόσια αγαθά, αλλά για να υποτάσσεται στο κεφάλαιο και την αγορά.
- Τα ΠΥΣΠΕ δηλώνουν πολύ λιγότερα κενά από τα πραγματικά, το υπουργείο δεν ικανοποιεί τις αιτήσεις απόσπασης ούτε καν γι’ αυτά. Μόνο ο πολιτικός κυνισμός της κοινωνικής καταστροφής καθοδηγεί τις αποφάσεις τους.
Στόχος τους να δημιουργήσουν τεράστια αδιέξοδα σε εκπαιδευτικό προσωπικό ώστε να οδηγήσουν στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που απεργάζονται, που δεν είναι άλλα από τις υποχρεωτικές μετακινήσεις, τις συμπτύξεις, το χτύπημα των μορφωτικών και εκπαιδευτικών δικαιωμάτων των μαθητών, των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.
Οι δάσκαλοι ζητάνε
- Να αποσυρθεί το προδήλως παράνομο έγγραφό του και να λειτουργήσουν τα ολοήμερα όπως προβλέπεται από τη νομοθεσία
-Να μην εφαρμοστεί καμία απολύτως αύξηση των μαθητών ανά τμήμα, αντίθετα να προχωρήσουν σε μείωση με βάση το αίτημα του κλάδου για 15 στα νηπιαγωγεία και Α' Β' δημοτικού και 20 στις υπόλοιπες τάξεις
-Να μην προχωρήσουν σε αναστολή των τμημάτων ένταξης και να καλύψουν τώρα όλες τις ανάγκες των ειδικών σχολείων με προσλήψεις μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου